Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
§ 1 Prawo odstąpienia od umowy/Zwroty
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zapakowany w oryginalny sposób w stanie nienaruszonym, wraz z etykietami.
- Do zwrotu należy również dołączyć dowód zakupu (fakturę) .
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Koszty zwrotu/ wymiany towaru (przesyłka od Klienta) ponosi Klient.
- Adres do wysyłki: Laqde-Dawid Gryglicki ul. płk. Stanisława Dąbka 201/D/5, 81 -155 Gdynia, Polska telefon- 533 600 577
- Nie będą przyjmowane paczkomaty ani "za pobraniem".
§ 2 Reklamacje
- Klient powinien sprawdzić stan otrzymanej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie przewoźnika (DPD Sp. z o.o. Lub Inpost Sp.zo.o.) oraz Sprzedawcę.
- Aby reklamacja była uznana, Klient zobowiązany jest pisemnie powiadomić Sprzedawcę o ewentualnej wadzie produktu. Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: 1. info@laqueli.pl Z tytułu rękojmi Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, wymiany wadliwego produkty na inny - bez wad, obniżenia ceny produktu lub usunięcia wady. Reklamacje towaru zgłoszone przez Klienta, rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania go przez sklep 1. www.laqueli.pl
- Reklamacje są wysyłane na koszt klienta.
- Adres do wysyłki: Laqde-Dawid Gryglicki ul. płk. Stanisława Dąbka 201/D/5, 81 -155 Gdynia, Polska telefon- 533 600 577
- Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
- Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
- Nie będą przyjmowane paczkomaty ani "za pobraniem".
Darmowy transport na terenie kraju
Dla transakcji powyżej 600 PLN
Wsparcie online
tel. +48 533 600 577
Bezpieczne płatności
Zabezpieczamy wszystkie płatności